8 Ocak 2013 Salı

Akbank Uyarısı; Dolandırıcıları Banka



     Yaklaşık iki yıldır Akbank'ın vadesiz hesabını kullanıyorum. Mevcut hesabı para transferi ve küçük nakit ihtiyaçlarım olduğunda kullanabileceğim kaynak olarak değerlendiriyordum. Aylık ortalama 2000 - 3000 lira civarı nakit akışı oluyordu. Bu süre zarfında çok önem vermediğim hesap işletim ücreti kesintileri olmuştu. Dediğim gibi kesintileri biliyordum ve herhangi bir tapki vermeyen bendim.

     Bu arada geçen süre içerisinde artı para limitimi kullanmışlığımda oldu. Artı para limiti hesabınızda para olmasa da hesabınızdan para çekmenize izin veren bir imkan. Miktarı hesabınızın işlerliğine göre bankanın belirlediği yada sizin talebiniz doğrultusunda bankanın uygun gördüğü bir meblağ oluyor. Bence gayet yararlı ve kullanışlı bir hizmet.


Dolandırıcı Banka

     Şimdi üstte sürekli geçmiş zaman kullandım. Sebebi bugün itibariyle Akbank ile olan müşteri ilişkilerimi bitirme kararımdır. Sebebine gelince daha önce ehemniyet göstermediğim hesap işletim ücreti ile ilgili. Her yıl yılın başında ve ortasında olmak üzere iki kez kesilen bu hesap işletim ücretine itiraz etmeyi planladım. Ve hesabımdan kesilememesi içinde 5 - 6 lira gibi bir miktarı hesabımda bırakıp yeni yılın girmesi bekledim. Bu arada hesap işetim ücretinin miktarı 50 lira dolaylarında.

     Dün akşam 21 sularında spor salonu dönüşü yolum üstünde ki Akbank bankamatiğine baktığımda hesabımda ki miktarın sıfırlandığını hayretler ve sinir krizleri içinde gördüm. Hemen telefonuma sarılıp Akbank cep merkezini aradım. Yaklaşık 40 dakika yazıyla kırk dakika telefonda kaldım. Şarjım bittiği için daha fazla görüşemedim. Ve hiç bir sonuç elde edemedim desem. Üç müşteri temsilcisi ile görüştüm hepsi aynı yere yönlendirdi ve konuyla alakalı birisine bağladıklarını iddia ettiler ama her defasında kredi kartı işlemleri, bankacılık işl... diyerek sesli yanıt sistemine yönlendirilmiş oldum. Buraya kadar olanlar pek çok müşterinin başına gelmiştir diye düşünüyorum. Alış bunlara Türkiye gerçekleri diyenleri duyar gibiyim. Alışmış olmamdan ötürü zaten hesap işletim ücreti kesilmesine tepki vermiyordum. Hayretler içinde kalmama ve sinir krizleri geçirmeme sebep olan zaten bunlar değildi.

Yakılacak yada Kesilecek Kart

     Gelelim can alıcı konuya. Üstte iyi bir özellik olarak anlattığım artı para hesap miktarımda eksilme ve hesabımda da eksi bakiye görmem. Evet yanlış duymadınız Akbank benim hesabımı eksiye düşürdü. İzinsiz artı para limitimde eksilmeye gitti. Bunun özeti dolandırıcılık ve sahtekarlıktır. Akbank benim için artık sadece tabela bankasıdır. Benim tercihlerim doğrultusunda çalışacağım bir banka değildir. Ama çalıştığım kişiler ısrar ederse çalışırım. Zira bir yalan da ben söylemek istemiyorum.

     Sonuç olarak ne kadar kişiye uluşabiliyorum bilmiyorum ama okuyan arkadaşlar bu deneyimleri değerlendirip ona göre karar verirlerse çıkarlarına olur. Benin bugün işten fırsat bulduğum yapacağım ilk iş Akbank ile olan bağlarımı sonlandırmak ve sonrasında bankamatik kartımı kesmek yada yakmak olacak. Ve bu eylemleri kaydedip burada paylaşmak niyetindeyim.





1 yorum:

  1. Akbank kredi kartı borçlarını her ay önümüzdeki aydan ďüşsün diye fazla fazla yatırdım 1 ayda tam 4.565 lira fazla ödedim ve hiç borcumu bitiremedim kaç sefer müşteri hizmetleri ni aradım her seferinde hesaptan düşüyoruz dediler ama takip ettim düşmayolar ve hangi hesaptan düşüyosunuz söyleyin dedim onu siz göremezsiniz bizde göremeyiz sistem otomatik düşüyor dediler bede 1 senelik ekstremi çıkartırdım ve hesapladım 1 senede gelen borç 13.milyar kusurat benim ödediğim miktar 18 milyar küsurat v bankaya şikayet dilekçesi yazdırdim fazla ödedim geri istiyorum dedim ama bana 3 gün sonra cevap geldi hesaplarının incelendi bir yanlışlık yok diye ama ben fazla yatırdım ekstre lerimi inceledim fazla yatırdığım belli paramı banka geri vermiyo başı a böyle bi şey gelen varmı He yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil