3 Kasım 2011 Perşembe

İzmir Notları Devam

İzmir den ayrilali birkaç gün oldu. Yazmak için kasten bekledim. Zira emin olmak istedim.

İzmir boş bir sehir diyerek büyük bir laf etmek istiyorum. Boş olmasının sebebine gelince; yavaş bir sehir olmasından ötürü kalabalık değil yada kalabalık rahatsız edici değil. Evet Türkiye'nin 3. büyük sehri ama bunu hiç göstermeyen bir sehir. Bu durumdan hoşnut olanlar gibi benim gibi rahatsız olanlarda vardır. Zira ben durmayan ve hızlı sehirleri İstanbul gibi tercih ediyorum. Farklı düşünceleri saygıyla karşılarım.

İzmir boş bir sehir; kimse neyin ne için yapıldığını bilmiyor desem yeridir. Kastım bilgisizlik değil, ilgisizlik. Buda ilk yazımda bahsettigim ekonomik durumdan dolayı olabilir.

İzmir boş bir sehir; ne doğru düzgün bir gökdelen nede soyak gibi ciddi siteler var. Böyle olmasını düşündüğüm için yazmıyorum bunları. Diğer sehirler mesela Bursa böyle olmaya yöneldiği için. İzmir'in böyle olması belediyenin ve halkın AKP iktidarına uzak duruşu ve AKP iktidarının da benzer davranış sergilemesi. Pek çok müteahhidin iştahını kabarttigi konusunda şüphem yok. Umarım talan edilmez. Zira bir arkadasım gecen son belediye secimlerinin AKP adayı tarafından kazanılmasının sehri ihyaa edeceğini düşünüyordu. Bekleyip göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder