28 Ekim 2011 Cuma

İzmir Notları

İzmir ile ilgili gözlemlerimi ara ara yazmak istiyorum. Bu gelişimde icinde bulunduğum ruh halinden mıdır nedir daha bir net bakıyor gibiyim bu sehre. Zira daha önce ki gelişlerimde büyüsü sehrin, zaten pozitif bakmaya hazır ben yada kısa kalışlar bu sehri olduğu gibi görmeme engel olmuş olabilir.

Karşıyaka'yi dolaştım söyle bir; metrosunu, sahilini ve işlek caddelerini. İlk gördüğüm ucuz bir sehir olduğu ve ınsanlarında zaten ekonomik durumlarını gizlemedikleri yani bu seviyeye denk bütçeleri olduğunu gizlemiyor oluşları. Bu hem onurlu duruş sergileme çabası hem de kral çıplak diyecek birisinin olmamasından gibi.

Kendimde bir Ege'li olarak annelerin kızları ila dolaştıkları böylesi bir sehre komşu olmaktan hoşlandım. Hoşlandım çünkü anneler kızlarına hem kadın duruşunu ogretmekte hemde onlarla boy olcusebilecek guzellikteler. Arkadas grupları kadar anne-kız çifti görmek muhtemel.

Su ana kadar gelememiş şanssız birileri varsa en yakın zamanda gelmeleri kendileri için iyi olur. Zira bozulmakta İzmir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder