5 Eylül 2011 Pazartesi

Nasıl Bir Yaşam


Televizyon izlemeyen birisi olmama rağmen tatil süresince en büyük lüksüm olmasada televizyonun ciddi bir teknoloji ibaresi olması ve bu yüzden sık sık kullanmam neticesinde ince bir noktayı görmemi sağladı.

Televizyon izlemediğinizi varsayıyorum ve bu yüzden herhangi iki kanalada neredeyse aynı saatlerde ki genelde böyle oluyor başlayan dizi değilde film olduğunu varsayıyorum. Ve elbette sizin bir şekilde bu iki filmi daha önce izleyemediğinizi ama bunu çok istediğinizide eklemek istiyorum. Tabi en önemlisi bu filmleri bir daha izleyemeyecek olmanızda en kötüsü. Varsayımlar üstünden gittiğimiz için bu ilginçliği kabul etmenizi rica ediyorum.

Şimdi; elimizde aynı anda gösterilen iki tane film var, her iki filmide izlemek için can atıyorsunuz ve bir daha izlemeniz mumkün değil. Yani birisini seçmek zorunda kalıyorsunuz. Gerçi ikisinide izlememek gibi bir seçenek daha var ama o muhtemel seçenekler içinde yer almadığı için saymıyorum. Peki bu durumda ne yaparsınız? Yani diğerini izleyemeyecek olduğunuz bir durumda. Cevap çok açık diğ mi_! Birisini seçer ve izlersiniz. Bende aynısını yaparım. Ama aklım diğerinde de kalır. Ve doğru tercihimi yaptım mı diye düşünmekten de kendimi alamam.

Hayatta böyledir. Ancak birkaç alanda eğitim alabilirsiniz. Yada aynı anda sadece bir yerde olabilir. Canlı olarak tek bir maçı izleyebilir, sadece bir toplantıda olabilirsiniz. Ve elbette tek filmi izleyebilirsiniz. Bu yüzden hayatta yapılan tercihlerin birisini seçmenin yanında diğerlerinden de vazgeçmek olduğunu unutmamak gerekli. Ve elbette bunun bir zorunluluk olduğunu ve kaçan büyük balıkların peşinden koşmak yerine eldeki bulgurla yetinmeyi bilmenin gerekliliğini görmek gerekli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder