17 Haziran 2011 Cuma

Yeni Yaşlara

Can DÜNDAR'ın yazılarını okuyan birisiyim. Arada yakalayamadıklarımda yok değil. Çoğu fikrine katılmasamda farklı ses olarak görürüm kendisini ve genel olarak hakkında tarafsız algısı hakimdir bende.

Genel olarak duygusal yazılarının siyaset ve gündem yazılarından daha ön planda olduğunu düşünüyorum. Belki yanılıyorumdum duyguları ifşa etti çok güzel yazılar kaleme aldığı için. İclal AYDIN ve Elif ŞAFAK'ıda Can DÜNDAR gibi duyguları aktarmada başarılı yazarlar arasında saymaktan hiç çekinmem. Ama son zamanlarda seçim döneminden midir yoksa başka sebeplerden ötürü müdür bilmem beğendim bu yönleriyle alakalı yazılarından mahrum kalmaktaydım. Taki yaşgümü münasebetiyle Can DÜNDAR'ın kaleme aldığı 50 yazısına kadar. Kendisine nice yıllara diyorum. Ve böyle yazılardan halihazırda seçimde geçmişken kaleme almasını bekliyorum. İyiki doğdun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder