27 Haziran 2011 Pazartesi

Evet

Uzun yazılar yazmak hatta yazı yazmak için bile zaman bulmakta zorlanıyorum. Oysa ne kadarda güzel, hareketli ve paylaşılması gereken şeyler yaşıyorum. Ve bu süreçte takip ettiğim sitelerden ve yazarlardan uzak kalmamak için elimden geleni yapıyorum ki benim yazmak için zaman bulamadığım konuları yazanlardan paylaşımlarda bulunabilieyim kendi deneyimlerimide arttırayım. Bu bağlamda Ömer Ekincinin 19 Mayıs’da KontrolSende Programında Neler Oldu?
yazısı okumaya ve izlemeye değer. Şu sözüde çok harika;

Bir insan eğer bir şeyi içtenlikle isterse evrende ( doğadaki ) herşey ona yardımcı olur.
Ve iş hayatının yaşantımızın bütünü içinde nasıl yer aldığı ve aslında nasıl yer alması gerektiğini özetleyen Hayatımızdaki Beş Top yazıları okumaya değer. Kendi yazılarımı yazmak için can atıyorum ve bunun için program yapıyorum. Temmuz ayı zamanı daha elverişli kullanabileceğim bir zaman dilimi olma yolunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder