23 Haziran 2011 Perşembe

Cep Telefonu

Ülkemizde tek bir telefon hattı kullanıcısı yok denecek kadar azdır galiba. Bende çoğunluğun içinden birisi olarak çift hat sahibiyim. Bu hatlardan birisi şirket, diğeri özel hattım oldu genelde. Ve özel hattım için kullandığım telefon uzun süredir aynı. Ama şirket hattı için tercihim sürekli değişmekte. Bunun sebebi fazla kullanım sonucu yıpranması. Ve bu yüzden genelde basit ve şarjı uzun giden telefon tercihinde bulundum. Taki bir kaç ay öncesine kadar. Ve gittim dokunmatik ekran, Wi-Fi, 3G gibi özellikleri olan bir telefon aldım.

Bunları neden anlattığıma gelince, arkadaşımı beklerken bir alış-veril merkezinde o telefonla yazdığım bir yazıyı noktası ve virgülüne varıncaya kadar değiştirmeden aktarmak istemem buraya:

Sende yalnızsın benim gibi biliyorum. Yada paylaşmaya çalışıyorsun birileriyle. Ama ben buradayım. Ve o rastlantıyı bekliyorum tanışacağım seninle. Belki bir aile ortamında, belkide bir merdivenin dar basamaklarında yada uçurtma etkinliğinde.


P.S: Bu yazı bir alış-veriş merkezinin yoğun gürültüsü altında yazıldı. Ve ben bu kalabalıkla tezat oluşturur bir şekilde yalnızım.

Tarih: 15 Mayıs 11 ( Pzr )
Saat: 16:47

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder