25 Şubat 2011 Cuma

Güncel

Canım fena halde sıkılmakta. İş yada para değil canımı sıkan durum. Sağlıkta sayılmaz ama bir parça etkili olduğunuda itiraf etmeliyim. Canımı sıkan konuya gelirsek: çevremde üniversite yada iş hayatımın ilk yıllarında bulduğum dostluk ve sinerji yok.

Henüz hayatımın başında olduğum varsayılabilir. Okulum bitmiş askerlikde, işimde var. Yani hayatımı yaşamak için elimde harika olanaklar var. Ama zamanı iyi bir şekilde değerlendirip zihinsel bir doyum yaşayamıyorum. Ne yapmam gerektiği konusunda en ufak bir fikrim bile yok.

Hayatı sürekli sorgulayan ben asıl şimdi başlıyorum sorgulamalara. Çünkü şimdiye kadar yaptığım sorgulamalar inanç, süre gelen adetler yada kabullenilmiş bilgiler üzerineydi ama artık kendi bilgimi, tercihlerimi ve geleceğimi sorgulamaktayım. Belki çok iyi yapıyorum böyle davranmakla. Zira 40 ve üstü bir yaşa geldiğimde yapmaktansa bu sorgulamayı şimdi yapıp yeni çıkışlar bulabilirim belki. 2011 çok farklı bir yıl olacaksın, Hissediyorum.

1 yorum: