16 Şubat 2011 Çarşamba

Aha Kafası Yarıldı

Kibar Feyzo filminde bir sahnede İlyas Salman'a Kemal Sunal taş attıktan sonra " Aha kafası yarıldı diyor ". İlyas Salman karede yok görünmüyor yani ne olduğu. Orada Kemal Sunal ın söylediği söz bence doğaçlama yapılan harika bir espri. Bundan neden bahsettim; ortaokul süresince tanıdığım ve benden baya büyük olan bir abiden ( lakabı Cin Ali ) bu lafı çok duymuştum ama o dönemde dikkatsizlikten yada başka bir sebepten filmde geçtiğini bilmiyordum. Çok sonraları şans eseri fark etmiştim. Zaten Kemal Sunal filmlerine halen gülünebilmesinin sebeplerinden biriside izledikçe fark edilen espriler değil mi_? Cem Yılmaz içinde aynı sözler sarf edilebilir. Adı geçen herkesi hürmetle anıyorum.

Bende bu anıları canlandıran haber ise Kedi Canını Senin başlıklı yazı ve olayın asıl kaynağı olan youtube görüntüleri. Burada ki kedi canını seninde son anda söylenen harika bir espri gibi geldi bana. İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder