24 Ocak 2011 Pazartesi

2011 in getirdikleri

Götürdükleri demek istemedim çünkü getirilerinin götürülerinden daha çok olmasını umuyorum. İşten ayrılmam bu senenin ilk büyük olayı konumunda. Ama bu ayrılık yeni başlangıçlar demek. 2011 yazımda herkese istediklerini veren bir yıl olmasını dilemiştim şimdi düşünüyorumda önümde ki 10 gün içerisinde banada istediklerimi verebilir bu sene. Ya çok şanslıyım bu jadar çabuk gerçekleşecek beklentilerim yada çok şanssızım zira işsiz kaldım.

Gerçi aldığım teklifler ve önümde ki fırsatlar sadece yeni bir şirkette yeni bir çevreye alışma zorluğu olacağının işareti ama olsun gerçekten iyi bir seviyeye getirdiğim konumumu bu kadar çabuk terk etmem tekrar tekrar düşünmeye yönlendiriyor beni. Okuduğum onca kitap, dergi, köşe yazısı ve takip ettiğim onlarca site bana bu şartlarda çalışmamamı söylüyordu. Çeşitli iyi koşullar ve mücadeleden kaçınmak için yerini değiştirmemek yanlış olurdu. Yeni bir çevreye ispat etmek kendimi ve yeni arkadaşlara kabullendirmek kendimi zorda olsa geri durmamam gereken bir engel.

Bakalım bu süreçte hayat bana neler hazırlıyor. Zaman her zamanki gibi yerine getirecek görevini. Bana düşende elimden geleni yapıp beklemek ...

2 yorum:

  1. Umuyorum ki 2011 yılının bu ilk günleri sana uğur getirir.İstediğin her ne varsa beklediğinden daha hızlı olur ve sen bile bu kadarına hayret edersin...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. herşeyin bir anda olmasını istemiyorum aslında ama bu kez olsun galiba vakti geldi.

    YanıtlaSil