21 Aralık 2010 Salı

YÖNETİLMEK


  1. İnsanlar nasıl yönetilmeyi hak ediyorsa öyle yönetilir diye bir söz vardır. Öyle mi hakkım bu mu diye düşünmeye başladım.Gerçekten söyleyenin tarafsız olması gereken yada tarafta olsa öz eleştiri yapabilen birisi olması gerekir diye düşündüm.Neden mi? Muhtemelen hak ettiği gibi yönetilmek zoruna gitmiştir.Tıpkı benim gibi yani...Bu ülkede doğmuş , büyümüş biri olarak bu topraklarda böyle yönetilmek zoruma gidiyor... Nerden çıktı bu öfke diyenlerin kendinde bulabileceği bir kaç örnekle devam edelim.Mesala bu ülkede çalışıp vergi dilimine girip birçok kişinin aksine maaşından vergi kesilmesine göz yumanlardanım.Ama öyle bir devlet ki bizimkisi para kesiyor keserken kayıtlı tabiki . Ama kişi hastalandı doktara gidip bir ilaç alayım dediğinde kaydınız yok dedirtecek kadarda yüzsüz.Neden olmasın ki karşınızda olması gereken muhataplarınız ahkam kesip seçime şakşakçı bulmak için koşuşturma peşindeler.Yani alkışlayanların peşindeler. Yada yollarınız taş döşenip aynı ay içerisinde üç defa kazılmış ise bu yönetimin suçu mu yoksa bizim mi??? Belki de belediyenizin dar deyip daha sonra çok genişmiş gibi yolun iki tarafında da park adı altında haraç kesmesine göz yumanlardansınız!!! Ne bilim belki diyorum ama kesin bunlar arasındasınız çünkü bu ülkede benimle beraber yaşayanlardansanız ya bu durumdasınız yada bu durumdan faydalananlardansınız.Nerde olursanız olun ama benim gibi olanda veya faydalananlarda unutmayın aynı gemideyiz batarsak sizinde yanınızda bir cankurtaran olmayacak......Ben şimdiye kadar susarak bu anlattıklarımı hak ettim..........mi? Ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder