29 Kasım 2010 Pazartesi

Tembellik

Çalışmak hakkında söylediklerimi ve son günlerde siteye olan ilgimi düşünüyorumda baya tembellik ettik. Ama yeni yazarlarımızında benimle birlikte uzak durmaları yazmaktan bu durumun acaba bulaşıcı birşey mi diye geçmesine neden oldu aklımdan. Belkide tüm sektörlerde yılın sonunun gelmesi ile birlikte işler yoğunlaşmıştır. Bu durumu takip ettiğim sitelerde de görmekteyim. Pek yazılmıyor bu aralar.

Yetişemeyeceğimi hayatta pek çok konuya anlamış durumdayım. Şanslı sayarım kendimi her daim. Öss tercihlerinde, üniversite ortamı ve arkadaşlarımda, iş yaşantımda sürekli olmasada şanslı olduğumu düşünmüşümdür. Ama son aylardaki gelişmeler ve Kurban Bayramından sonraki süreç artık dönüşümümü tamamlamak üzre olduğumu gösterdi bana. Doğup büyüyüp ölürler canlılar. Bende doğumdan sonraki evredeyim galiba. Uzun ömür istiyorum yaradandan ...

Yazıyı bitirmek niyetindeydim ama şöyle bir göz atınca çok gölgeli bir yazı olduğunu fark ettim.

Kış ayları uzun geceler sayesinde insanların kendilerine daha çok zaman ayırdıkları zamanları oluşturmakta. Bende bu yüzden daha çok yazarım diye düşünmekteydim. Keza herkesin öyle yapacağını umuyordum ama yukarıda da dediğim gibi herkeste yazımsızlık söz konusu. İş dünyasının koşullarına bağlamaktayım.

Hayata yetişemeyeceğimi anladım çünkü yetişemiyorum. Çeşitli imkanlar verilirse şöyle şöyle yaparım diye umardım. Ama öyle olmadığını gördüm. Hatta pek çok konuya yetişeyim derken hiç birisinin tam olmadığını gördüm ( tıpkı kişisel yaşantım gibi ). Yani tamam olması gerektiğinden daha çok konuya yetişiyorum. Ama bir o kadarıda sorunlu oluyor yada arkamda kalıyor. Bu iş dünyasının değişmez kuralında büyük yanlış demek. Çünkü patron biten işleri değil kalan işleri öğreniyor. Bu durumda bende işlerini bitiremeyen konumuna düşüyorum. Yani kendi elimlek endi kuyumu kazmaktayım. Patronum demek istemiyorum çünkü ben kendisine içtenlikle ABİ diyorum tavsiyelerinin değerini olgunlaştıkça daha iyi anlıyorum. Ama olgunlaşmak içinde galiba o yanlışları illa yapmak lazım. Velhasıl kelam düşlediğim yaşantıya ulaşmak konusunda izleyeceğim yolu sorgulamaktayım.

Tamamlamakta olduğum dönüşümde aslında bu konuyla ilintili. Özel yaşam ve iş dünyası aslında bir arada gitmekte. Yani birbirlerini etkileyen konular. Herhangi birisinde ki başarı yada başarısızlık diğerinde hemen etkisini göstermekte.

Birde ne kadar geveze olsamda çevremdekilere kendimi pek iyi aktaramadığımı görmekteyim. Bununla birlikte eksik yönlerimi ( o kadar çoklar ki ) algılıyor olabilmem ( ben iyi olduğunu düşünüyorum ) yeni bir evreye yani doğumu atlattığımı düşünmeye sevk ediyor beni. Bakalım zaman gösterecek, o halde; OYUN BAŞLASIN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder