2 Kasım 2010 Salı

Rüyası bile kötü...

Vay be ben kimmişim , neymişim, aslında ne kadar da degersiz ne kadar da gurursuz ve de bir o kadar da koca bi hiç mişim.. Bende kendimi ne sanmışım... sevgi de yok saygı da deger, kıymet bilmek de , dolayısıyla huzur ve mutlulukta olmayacak.. Demek ki haketmiorum...Dogrudur... Ben neden hakedeyim ki mutlulugu.. Bunun için emek mi harcadım, sabır mı ettim, kaldıramıycagım yükleri de mi yüklendim, yeri geldi acıya da gülmeyi bildim mi,,,,Nerdeeee diyor beni en çok anlaması gereken! , en çok deger vermesi gereken, ugrunda fedekarlık yapılan nerdeee.. Ya tabi nerdeki bende o yürek...Haketmiyorsun kızım mutlulugu,,,haketmiosun, kimsin ki sen... Başta nelerin sözünü verdin ne yapıyorsun şimdi ne kadar da birikmiş hatalarım meger... Saygısızın, deger kıymet vermeye degmeyen önemsizin tekisin...Sen kimsinki gururdan bahsedebilesin. Eee sürekli ayaklar altına aldırabilirsen kimse bir gururun oldugunu düşünmeyecektir tabi... vay beee meger ne kadar da aptalmışım.. sevginin gücünü fazla önemsemişim, şimdi dövün dur bakalım...Kimse seni sevemez annen gibi...Ya da bilmem kimse sevmez işte kim gibi oldugu da önemli diil...Belki de hiç kimse sevmiyordur..Sevilecek bir tarafın yok ki demek...Bi kez en başta esir olacagım herşeye gögüs gerecegim öldürsen canın sagolsun diyecegim herkese herşeye amenna diyecegim diye söz verdin ya bikez...Niye tutamazsınki sözünü...Eee böle olur işte hakediosun bunları.....Herkes sütten çıkmış ak kaşıktı ya zaten...


Sonra birileri çıkıp herşeyi dört dörtlük layıkiyle yerli yerince yapmış gibi şu da sana düşer, sen yapmalısın der...Sonuç ne? tabiki hüsran...olsun sen kaşındın..halbuki herşey anlatılmıştı sana...dimi yaa o yüzden mahkumsun ömür boyu muhabbet hapise...hayırlı ugurlu olsun hücrende ömür boyu zindan gecelerin....hayırlı olsunnnn.....Huçkırıklar ve kan ter içindeyken annemin sesiyle uyanıverdim uykumdan... Baktım sağıma soluma, yalnızım kimsecikler yok yanımda tartıştığım falan. Derin bir ohh çektim içimde, kalktım yüzümü yıkadım ve çok şükür hepsi rüyaymış diyip teselli ettim kendimi...Koştum anneme sarıldım, iyiki varsın canım annem , iyiki yanımdasın... Rüyası bile kötüydü yaşadıklarımın, Rabbim kimseye yaşatmasın en sevdiği kişi tarafından, beklemediği şekilde hakir görülmek... Kimse rüyasında bile yaşamasın inşallah...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder