30 Kasım 2010 Salı

içimdeki küçük mucize:)

İçim kıpır kıpır farkı bir hevesle uyandım bugün uykumdan... Farklı bir heyecanla...Birazda terettüdle.Tüm duygu karmaşası bir aradaydı sanki...Yapmam gereken planlarım vardı oysaki. sabah erkenden kalkıp bir iş görüşmesine verdigim randevu için hazırlanacaktım... Oysa içimdeki o kıpırtı ve heyecan herşeyi unutturmuştu bana hayatıma farklı bir yol çizmem gerekiyordu sanki. Seçim yapmalıydım.. Gelecegimi degiştirebiliecek olan ve güzel bir teklif olabilecegini düşündügüm iş görüşmesine mi gitmeliydim, yoksa içimdeki o kıpırtıyı, varlıgını hissedebildigim canlının gerçekten varlıgını kanıtlamak için doktora mı gitmeliydim! Zaten hissettigimde haklıysam yolum çizilmiş olacaktı ister istemez, çalışmak belli bir süre içinde olsa artık hayal olacaktı... Farklı tercihler yapılabilirdi bu durumda evet kabul, ama ben içimdeki heyecana yenik düştüm ve doktora gittim. Sonucu sabırsızlıkla bekledim. Tahlil sonucum ögleden sonraya kaldı. Zaman geçmez oldu, duygular daha derinden hissedilir cinste..neyse sonunda geldi çattı saat 2ye. Gittim aldım tahlil sonucumu...İnanamıyorum tahminim, hissettiklerim dogruymuş. Evet içimdeki kıpırtının sebebi miniminnacık olan yavrumuzun kanıtıymış...Allahım çok şükür diyorum. Aklımdan geçenleri yaşadıgım duyguları kelimelere dökmek kesinlikle imkansız...Ben ANNE olacagım.. En kutsal canlı, en degerli varlık, ayaklarının altında cennet olan kadın... İçimde bizden olan bir parçayı taşıyacagım, hergün biraz daha hissettircek bana varlıgını, ailemizi gerçek bir çekirdek aile kıvamına getircek bu muhteşem mucize...Şuanda yaklaşık 3mm'lik bir mucize. Ama yaşattıgı mutluluk hiç bir benzetme ile verilemez....Kesinlikle yaşanması gereken duygulardan bu his.. kelimelere dökmeyi denemeyecegim o nedenle. Rabbim tüm dileyenlere nasip eder inşallah diyorum. Belki ara ara ilerleyen zamanlarda yaşadıgım ruhsal ve fiziksel degişikliklerden bahsedebilirim ne dersiniz?

6 yorum:

  1. Tekrar tebrik ediyorum. İnşallah çok sağlıklı bir şekilde ilerler herşey

    YanıtlaSil
  2. Amiiin inşalah diyorum. çok teşekkür ederim. darısı tüm istiyenlere olsun inş. Herşeyin başı saglık tabiki bunun için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum. İnş herşey yolunda gidecek..

    YanıtlaSil
  3. canım hayırlı olsunnnnnn:DDDD

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canım. darısı sana da olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Sevdacım çok sevindim.. Hayatta ulaşabilceğin en güzel güzelliğe sahipsin. Tebrik ediyorum seni. Çok doğru bir karar vermişsin tercihini doktordan yana kullanarak. Biliyor musun şimdiden yaramış annelik. Yazına bile yansımış. İfadelerin çok içten ve çok güzel olmuş.Çok beğendim... Tebrik ediyorum hem bebeğin için hem de bu güzel yazın için.. Ne istediğini bilmemekle beraber kızın olacağını hissetim yazını okuyunca. Umarım benim hissettiğim değil senin istediğin olur...

    YanıtlaSil
  6. Meryemcim çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni, hem iyi dileklerinle hem fikirlerini belirtmenle tercihin ve yazım hakkında:)) dogru tercih yaptıgımı benle birlikte destekleyen insanlara ihtiyacım vardı inanki..tekrar çok teşk. ederim. Rabbim inş. sana da istedigin zamanda istedigin şekliyle yaşatır bu güzel duyguyu.. Hımm hissinle ilgili sonucu sanırım 3-4 aya kadar netleştirebilicez :) Benim içimdende oglum olcak gibi geçiyor ama eşim de kız çocuk seviyor. hayırlısı bakalım :)

    YanıtlaSil