4 Kasım 2010 Perşembe

böylesine sevmek....

bir kelebek ömrü kadarda sürse mutluluk,
Dileğim, Yanımdaki SEN olsan,
hüznümde , kederimde
ve de yüreğimi pır pır ettiren
küçücük sevinçlerimde
ellerimi her zaman tutacağına inansam,
düştüğümde beni ordan alacak,
alamasa bile benle beraber düşebileceğini bilsem,
bir annenin evladına inandığı gibi
beni hep sevip, koruyup kollasan...
buna güvensem,
hiç korkmadan omzuna yaslanıp huzur bulsam,

beni özlemenin bile güzelliğini hissetsen,
dilinin ucunda, aklının bir kenarında,
hayatının her anında
en basit bir olayda, aynadaki yansımanda
bir çocuğun gülüşünde,
bir annenin yavrusuna sarılışında,
arının çiçeğe konuşunda görsen beni!..

her anın olsam, her anım olsan,
karışsa hayatımız birbirine benlik kaygısı çekmesek..
sen ben olsan, ben sen olsam, BİZ olsak doyasıya...
sonsuza dek ayrılmasak bir saniye bile....
hayallerini gerçekleştiren prensesin olsam...
ve karşına geçip rüyalarında gördüğün güzel var ya
işte o benim, ve artık seninim desem...
o an parıldıyan gözlerini görsem...

ilkin, tekin ve sadece senin olsam,
en kıymetlin, üstüne titrediğin,
kaybetmekten korktuğun,
yaşama sevincin olsam,
YANİ;
ömrüme ömrünü katsan,
diz dize yaşlansak...
OLMAZ MI?

1 yorum:

  1. şiir ile düz yazı arasında gidip gidip gelmişsin gibi. İlk denemen için güzel olmuş. Cahit Sıtkı değiliz nede olsa. eline sağlık

    YanıtlaSil