27 Ekim 2010 Çarşamba

Hoş Geldin / Güle Güle

Aramıza yeni katılan Sevda ya hoş geldin demedik tatlıcadı nın ayrılması vesilesi ile birşeyler söylemek istiyorum.

Yıllar önce Deniz Gökçe nin köşe yazılarından tanıştığım EkonomiTürk sitesi ile başlayan blog yaşantım mart ayında kendi blog umu kurmamla devam etti ve bu günlere geldim. Blog için verdiği emeğinden ve güzel yazılarından ötürü tatlıcadıya sonsuz teşşekkürlerimi bir kezda buradan sunmak istiyorum. Zor günlerde destekleri çok önemliydi. Ayrılma kararını saygıyla karşılıyorum. Umarım yazmaya devam eder.

sevda ya hoş geldin demek istiyorum. Vakit bulup yorum yapamıyorum yazılarına hepsini okuyorum ama. İnan çok güzeller. Çok daha iyi işler başaracağından şüphem yok. Lakin asıl alanın olan ekonomiden bahseden yazılarını merakla beklediğimi bilmeni isterim. Dostluk yazında olduğu gibi iyi ki varsınız ...

1 yorum:

  1. öncelikle bana olan inancın ve desteginle bugün bu yazıları yazma fırsatı verdigin için gerçekten çok teşekkür ederim.Tekrar HOşbulduk diyorum:)Asıl alanım olan ekonomi ilgili yazıları yakın zamanda eklemeyi düşünüyorum.
    ayrıca tatlıcadı arkadaşımızın ayrılması beni çok üzdü..Yazılarını zevk ile okuyorduk..İnşallah yine yazmaya devam eder, ve birgün belkide eserlerini kitapçılardan alır okuruz..

    YanıtlaSil