28 Ekim 2010 Perşembe

Fenerbahçeden Haberler

Öncelikle bir Fenerbahçe li olduğumu gururla söylemek istiyorum; Ben FENERBAHÇE liyim.

Ekonomi konusunda sürekli iyimser yazılar yazan hatta krizden önceki dönemde resesyona girilmeyeceği iddiasını çeşitli araştırmalardan örneklerle ispatlamaya çalışan Deniz Gökçe bile Fenerbahçe hakkında olumsuz yazılar yazınca baya endişelenmiştim. Sporu sadece futboldan ibaret sanan insanların çoğunluğu oluşturduğu ülkemde Fenerbahçe Spor Kulübünü başarısız olduğunu duymak beni biraz daha karamsarlaştırmıştı. Birde yeni sezona kötü başlanması önce şampiyonlar ligine vasat bir takıma elenerek gidilememesi sonrada avrupa liginden yine sıradan bir takıma boğun eğilerek girme hakkının kaybedilmesi beni dahada karamsarlaştırmıştı. Zira bu liglerden gelecek para çok önemli ve ciddi miktarlardı. Durumumuzun iyi olduğunu filan söylemeyeceğim ama akşam gazetesinin haberi biraz olsun iyi hissetmemi sağladı. Paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder