24 Ekim 2010 Pazar

Bilmeni İsterdim

Burada senin için ağlamak isterdim. Ve sadece senin bilmeni. Yok herkes bilsin deseydin onada razı gelirdim. Yada gelmezdim. İnanmadığın için sevgime kızardım sana. Sevgimi hak etmediğini düşünür kendimede kızardım, neden sevdim seni diye. Şevkatim kadar acımasızda olabileceğimi görmeni isterdim.

Koşmak isterdim neredeysem senin olduğun yere doğru. Koşmak, çünkü insan yapımı herhangi bir aracın beni sana bacaklarımdan daha çabuk getirebileceğine inanmazdım. Gerçi ikametin kalbim olurdu. Araç işlemeyecek bir yer. Sadece benim bildiğim yolunu senin dışında. Ve öyle kalmasını isterdim oranın. Sadece sana ait. Sadece senin gidebildiğin benim dışımda. Ama illa ben gidebilmek, yolumu unutmamak yada kaybetmemek isterdim. Gazabımı göstermem gerekir ise yapabileyim diye.

Bilmeni isterdim seni ne kadar çok sevdiğimi, seveceğimi, sevebileceğimi...

1 yorum: