12 Temmuz 2010 Pazartesi

NEDEN?

Alışmıştım aslında beklediğimden farklı şeyler bulmaya. Ya da alıştığımı sandım. Her seferinde düzeleceğini umut ettim. Ama her seferinde gördüm ki hiç bir şey değişmiyor. Hep bekliyorum ama hep. Neden hep aynı şeyle karşılaştığımda böyle şaşırabiliyorum ona da şaşıyorum. Halbuki her şey aynı yerli yerinde olduğu gibi duruyor. Evler, insanlar yaşamlar... Peki neden hep umutlanıyorum hep başka hayal ediyorum. Usanmadım mı ben hayal kırıklığına uğramaktan, kendimi kandırmaktan? böylesi mi işime geliyor acaba? Yoksa gerçekten mi inanıyorum değişeceğine? Bilemiyorum ki.. Bu sorulara verebilecek cevabım yok.
Ama yoruldum artık. Gücüm tükendi. Madem değişmiyor madem her şey aynı. Neden kabullenmiyorum? Neden kabul edemiyorum her şeyi olduğu gibi? Uzayıp gidiyor nedenler...
Peki ne yapmalıyım? Devam mı etmeliyim sonunu bile bile.. Yine umutlanmalı mıyım? Kendimi mi kandırmalıyım? Hayırsa bunlara cevabım, peki ne yapmalıym?
Hep der ya düşünürler:''Etrafını değiştirmek istiyorsan işe kendinden başla''
Ben de kendimden mi başlamalıyım? Neler yapmalıyım mesela? İlk işim, sanırım umut etmeyi bırakmalıyım. Etrafımdaki insanların, yaşamların değişmeyeceğine inanmalıyım. Ona göre davranmalıyım. Belki daha az üzülürüm. Canım daha az acır.
Peki gerçekten öyle mi olur? Ne dersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder