8 Haziran 2010 Salı

Tek Keşkem...

Keşke yanımda olabilsen. Keşke sımsıkı sarılabilsem.Hiç konuşmasak, gözlerime bakarak anlasan içimdekileri.Sen bilsen sebebini. Sen görsen sadece. Her zaman olduğu gibi kelimeler yitirse anlamını. Cümleler sussa. Benim bile tanıyamadığım yönümü çıkarsan ortaya sadece senin görebildiğin; ta derinlerdeki hissedebildiğin beni. Beni ben yapan, benim bile tam anlamıyla tanımlayamadığım... İşte tam o zaman dinlesem seni. Ne düşündüğümü kestirememişken sen döksen kelimelere.Anlatsan bendeki asıl beni. Her seferinde olduğu gibi bir kez daha şaşırsam, beni benden daha iyi tanıyabildiğine. Doğru kelimeleri doğru yere nasıl koyduğuna.Sesindeki yumuşaklığı hissetsem, şefkati, sevgiyi, bağlılığı...
Seslensen bana ta uzaklardan. Tam da şimdi tam da bu saatte. Tam da asıl bana ihtiyacım olduğu bu anda. Gökyüzünün en bol yıldızlı olduğu bu gecede en sevdiğimiz yere geçsek. Tüm şehrin uyuduğu bu saatte biz kalsak ayakta.Başlasan yeniden anlatmaya. İçimdekileri dillendirmeye. Düşüncelerimi cümleleştirmeye.
Sonra ben başlasam içimdekini içimden geldiği gibi. Dinlesen bir kelimesini bile yanlış anlamadan. Konuşsam konuşsam hiç susmasam. Bıkmadan usanmadan dinlesen tam da benim anlatmak istediğim gibi hatta anlatamadığım gibi... Yarım kalanları sen tamamlasan. Görsem asıl beni sözcüklerinde...
Hep yanımda olabilsen hep benimle. Keşke sımsıkı sarılabilsem...Keşke yokluğun bu kadar derinden etkilemese. Bu kadar acıtmasa canımı. Her yerde seni aramasam. Senden bir şeyler bulmaya çalışmasam. Keşke her seferinde aynı hüsranı yaşamasam... Keşke bilsen tek keşkemin sana dair olduğunu...

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ama KEŞKE daha uzun yazsaymışsın. Duygular birbiri içine girmiş ki sende yazarken farklı duygular içindeymişsin sanki.

    Tam da şimdi tam da bu saatte. Tam da asıl bana ihtiyacım olduğu bu anda.

    Üsteki cümeleleri çok beğendim ayrıca belirtmek isterim.

    genel olarak güzel olmuş. Ama birazcık acele etmişsin sanki. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Evet gece geç saatte yazıldığından olabilir.Düzenleyip tekrar yayınladım.Belki bu sefer daha iyi olmuştur. Ne dersin?

    YanıtlaSil
  3. Okumak için ancak vaktim oldu. Evet daha güzel olmuş. Sanki tekrar ediyor gibisin sondan önceki paragrafta ama tekrar okuduğumda öyle olmadığını ve çok güzel bağladığını fark ettim. Ellerine sağlık :=))) Ayrıca yüreğinede sağlık. iyiki varsın ve iyiki bize böyle yazılar okuma şansı veriyorsun

    YanıtlaSil