26 Mayıs 2010 Çarşamba

Yeni yaşım...

Uzandım yatağıma, otuz üç yaşına girmenin verdiği tuhaf bir hisle. Bugün benim doğum günümdü. Yepyeni bir yaşı kucakladığım gün.Üstelik bunu tek başıma da yapmamıştım. Öğrencilerimin ve arkadaşlarımın hazırladığı ayrı ayrı sürpriz partilerle. Her birinin gözünde görmüştüm mutluluğu. Yeni yaşımın bana uğur getirmesi temennilerini. Şaşırmıştım. Özellikle öğrencilerime. Demek beni bu kadar seviyorlardı. Demek bu kadar değerliydim onlar için. Demek verdiklerim boşa değildi. Öğretebilmiştim bir şeyleri.
Alıp götürmüştü beni çocukluğuma onların sevinçleri, hoplayıp zıplamaları. Nasıl da güzel eğleniyorlardı. Her birine ayrı ayrı teşekkür ettim içimden. İyi ki varsınız diyebildim. Buğulandı gözlerim. Bunun mutluluğuyla geldim eve akşamki süprizden habersiz. Artık büyüdüğümü hissettiğimden midir bilemiyorum beklemiyordum böyle sürprizler. Birkaç mail birkaç mesaj belki de birkaç telefon olurdu. Kuru kuru, kutlanmış olmak için kutlanan doğum günlerinden birini yaşarım diye düşünmüştüm. Ama öyle olmamıştı en çok da bu mutlu etmişti. Kızlarınki ikinci sürprizdi aynı günde yaşadığım. En sevdiğim pastaydı karşımdaki. Üflenmeyi beklerken, “Sakın dilek tutmayı unutma ben onun için buradayım” der gibi bakıyordu. Tabi hemen gerçekleştirmiştim isteğini. En güzelini tutmuştum dileklerin. Bir an önce gerçekleşmesini umarak. Görünce kahkahalara boğulduğum pastanın üstündeki yazıydı. “İyi ki doğdun tosbaa”. Nasıl da güzel yazılmıştı. İlk defa barışmıştım kilolarımla. Hafif bir gülümseme belirmişti tombul yanaklarımda. Çok mutlu olmuştum hem de çokkk. Ardından gelen tadı damakta kalan pasta, enfes bir çay ve kızlara özgü keyifli bir sohbet...
Böyle mutlu olmuşken yeni yaşımın ilk gününde düşünmeden edemiyorum gizemli çiçeklerin sahibini. Kim olabilir acaba derken bile biliyorum aslında senin olduğunu. Ama inanmak istemiyorum. Senden olmasını istemiyor bir tarafım ama bir tarafımda unutmadığına seviniyor. Ama ya senden değilse? Ya başka biriyse diye düşünüyorum. Senden başkası olsa diyorum. Düşünsem; kim, nasıl biri,saçının gözünün rengi? Emin olamıyorum, en güzel yanı da bu oluyor. Ama senden gelen maille inanıyorum senin olduğuna. Aynı notu yazmandan anlıyorum sen olduğunu. “Nice Yıllara”… Ne fazlası var ne de eksiği. İki kelime ettin sadece bunca aradan sonra. Ne hissedeceğimi bilemiyorum. Karışıyor hislerim. Mutlu muyum yoksa umursamıyor muyum? Tam çıkarmışken hayatımdan bendeki seni, tam unutmaya başlamışken bu hatırlatma niye diye soruyorum gönderdiğin güllere bakarak. Çıkıp gelsen bir anda bulsam seni karşımda ne derdim ilk? Ne bulurdum gözlerinde? Ne çıkardı dudaklarımdan? Söyleyebilir miydim acaba istediğimin sen olmadığını. Bendeki senle senin farklı olduğunu. Yaşanmışlıkların geride kaldığını. Görmek ister miydim uzattığın elin boşta kalmasını? Gözlerindeki kederi?
Bilemiyorum… Sadece bakıyorum gönderdiğin güllere. Kokularını içime çekiyorum senden bir şey taşımayarak. Ve biliyorum yeni yaşımın yeni başlangıçlara gebe olduğunu. Yaşanmışlıkların geride kalması gerektiğini…
Yepyeni bir yaşımda hiçbir şeye geç kalmamışken yepyeni başlangıçlar yapmak için koyuyorum başımı yastığa ve huzurla dalıyorum…

5 yorum:

  1. Kokularını içime çekiyorum senden bir şey taşımayarak.

    Bu nasıl bir cümledir, hayran kaldım. Gerçekten çok güzel olmuş. Nasıl biteceğini merak ederek okudum yazını. Ve bu kadar güzel bir bitiş, ellerine yüreğine sağlık.

    Okurken başında sıkıntılar var gidiydi yazının, orta kısımlarda pek olmamış demeye hazırlanıyordum. Ama final neden öyle yazdığını ortaya sermiş. Tekrar ediyorum gerçekten çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Senden böyle şeyler duymak beni daha da mutlu etti. Bu kadar beğendiğine göre gerçekten güzel yazmışım. Buna inanmamı sağladığın için ben de sana teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Sürükleyici, merak uyandıran çok güzel bir yazı olmuş bitanem. Romanda olduğu gibi "acaba sonunda ne oldu?" sorusunu kendime sordum. Her yazında bir öncekinin üstüne bişeyler koyarak yazıyosun. Çok güzel yazılar çıkıyo ortaya. İlerde çok daha iyi olacağına inanıyorum meleğim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canımın içi. Sen benimle olduğun sürece çok daha iyi yazılar yazacağımdan eminim. Yazımı beğenmen çok mutlu etti beni. Desteğini hissetmek çok güzel...

    YanıtlaSil
  5. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil