18 Mayıs 2010 Salı

yanarım yanarımm...

Yanarım yanarım seni görmezsem... ararım sorarım seni her yerde... Ne güzel söylüyor Alpay radyoda...Ne güzel de gidiyor gecenin bu saatinde.. Müziğin tınısı alıp götürüyor insanı uzaklara. Dalıyorsun çıkamıyorsun yüreğinin derinliklerinden. Düşünüyorsun ne düşündüğünü bilmeden.. Tüm bedenini sarıyor yalnızlığın soğuk esintisi...Bakıyorsun etrafına kimseler yok. Uzaklarda çok uzaklarda hissediyorsun.Uzatıyorsun elini, tutamıyorsun. Dokunamıyorsun.. Çekemiyorsun kokusunu içine... Ne zor şey diyorsun yalnızlık.. Boşuna denmiyor diyorsun "Yalnızlık Allah'a mahsus"..
Halbuki ne kadar çok ister insan yalnız kalmayı. 5 dakika kendi kendine kalamadığından yakınır. Öyle anlar olur ki tamamen yalnızsındır tam da istediğin gibi. Ama o zaman da eksiktir bir şeyler içinde.. O ana kadar bilemezsin eşinin dostunun değerini. Ne onlarla ne onlarsız demeye başlarsın. Alırsın eline kalemi başlarsın yazmaya böyle gidermeye çalışırsın yalnızlığını..
Ben de öyle değil miydim? Sıkılmamış mıydım kalabalıktan, gürültüden, patırtıdan. Hep düşlemiyor muydum böyle anları.. Peki şimdi neden mutlu değilim? Neden etrafımda birilerini arıyorum? Ne kadar uzuyor zaman? Sanki biri tutuyor da bırakmıyor..
Ne olsa mutlu olurdum bu saatte diye düşünürken buluyorum kendimi... Birden aklıma elektriklerin gittiği geliyor. Oturuyoruz kızlarla, önümüzde mum ışığı.. Sadece etrafını yansıtan. Birbirimizi karaltı şeklinde gördüğümüz bir ortam ve sesi güzel bir arkadaşım. En sevdiğimiz türküleri söylüyor. Hepimiz dalıp gidiyoruz uzaklara. Tarif edemediğimiz duygulara. Yumuşacık sesiyle yüreklerimize hitap ediyor. Bizi bizden alıyor.Ardından uzun uzadıya sabaha varan sohbetler, dedikodular; düne bugüne ve en çok da geleceğe dair kurduğumuz planlar. Yapamadıklarımızdan en çok da yapacaklarımızdan.
Sonra bir bakıyoruz sabah olmuş. Uykulu gözlerle birbirimize son kez bakıyoruz. Ve herkes kendi yalnızlığında kalarak dağılıyoruz yataklara tabi sabahın beşinde... Mışıl mışıl uykuya dalıyoruz bir sonraki günden habersiz.
Şu an böyle olmayı isterdim. Biliyorum yalnızlık güzel ama benim için değil. Benim gibiler için değil. Ben kalabalık içinde yalnız olmalıyım. Etrafımda insanlar varken çekilmeliyim kendi kabuğuma. Bunları düşünerek uyuyacağım. En azından rüyamda gerçekleştireceğim hayalimi... İyi geceler bu saatte benim gibi yalnızlık çeken herkese...

3 yorum:

  1. öncelikle hoşgeldin diyorum. Ama keşke bu kadar güzel bir yazı ile başlamasaydın. Bundan sonra daha iyisini bekleyeceğim kendi adıma çünkü. Gerçi senin yapacağın konusunda da pek şüphem yok.

    Ben kalabalık içinde yalnız olmalıyım.

    demek böyle...

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk. Yazımı beğenmene çok sevindim. İçimden geldiği gibi yazdım.Bundan sonrası nasıl olur hep birlikte göreceğiz öyle değil mi? Ama ben de inanıyorum ki daha güzel yazılar çıkacak ortaya..
    Evet ben kalabalık içinde yalnız olmalıyım...:):)

    YanıtlaSil
  3. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil