25 Mayıs 2010 Salı

Seninle başlayan bir yaşam

Seninle yaşanmış sensiz yıllara yazık. İlk defa anlıyorum seni ve ilk defa ağlıyorum senin için. Hep beni anlayamayanlardan ve en önemlisi anlamadığından yakınan ben, aslında kimseyi özellikle de seni anlamıyormuşum. İki beden de bir olmak isteyen ben, ne kadarda zayıfmışım. Senden, çevremden ve özelliklede kendimden ne kadar kaçmak zorunda kalmışım. Seninde suçun var bunda. " Nedenmiş o " deme hemen. Görmeyen gözlerimi açan, hissetmeyen beni onaran ve bana yaşamayı öğreten sen neden anlatmadın, anlamamı sağlamadın ki? Yoksa denedin de ben mi yoktum. Ama sen vardın ya ben zaten olmazdım. Sende var olmayı deneyen ben kendimden de oldum. Sende yok oldum.

Ne zaman gelmiştin bana_? Bilmeden vazgeçilmezim yapmıştım seni ve en önemlisi ben bunları neden fark edemedim. Büyü yaptığına inanacağım neredeyse. Yapmış olabilir misin_? Bunu araştırmalıyım. Bana ne yaptığını, kendi kendime ne yaptığımı bir an önce anlamalıyım. Seni yolcuların mola verdikleri bir durak sanan ben, nasılda kalıcı olmuşum o durakta yolumu da amacımı da unutup. Görünmeyen derinliğinde nasılda boğulmuşum. Ve kurtarılmayı beklemek yada kurtulmaya çalışmak yerine ölümü karşılamışım tevekkülle. Ben seni sığ sanmıştım, yüzülmese de ayaklar üstünde durulur. Ama benimkileri tutmayan dizlere dönüştürdün. Emeklemek tek çare artık. Koşmak ise hayal.

Tekrar, bana tekrar öğretmeni istiyorum her şeyi. Yürümeyi, koşmayı, düşünmeyi, sormayı... Ama seninle başlayan ve sen merkezli bir yaşam olsun. Her yerinde sen. Seninle dolu zihnimin başka şekilde itaate meyil edeceği yok zaten. Senliliğe teslim olmalı.

2 yorum:

  1. Yazını okudum da iyi ki yazılarım seni böyle yazılar yazmaya zorlamış dedim. Yazın çok içten olmuş. Bütünlüğü hiç bozulmamış. Çok güzel olmuş.Tebrik ederim. Ama konusu umutsuzca :((

    YanıtlaSil
  2. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil