21 Mayıs 2010 Cuma

Öylesinee...

Tüm yazılarını okudum. Beni en çok etkileyen Anın Tadı oldu. Çünkü sıradan biri olarak okudum. Edebiyatçı kimliğimden sıyrılarak... Her birinde buldum kendime dair bir şeyler, tam da senin istediğin gibi. Ama en çok içimi titreten, beni en çok etkileyen Anın Tadı'ydı.
İçinde bulunduğu durumdan etkileniyor insan. Sadece mantığıyla düşünemiyor. O anki hisleri, düşünceleri etkiliyor. Edebiyatçı bile olsan profesyonel olamıyorsun böyle anlarda. Ben böyle anlardan birini yaşıyorum. Bu anı aynı şekilde tekrar yaşayamayacağımı biliyorum. Yaşamak istemiyorum da. Belki en güzel yanı bu, anı aynı tadında yaşayamamanın.Kötü anlarımızı tekrar yaşayamayacak olmamızın...
Öyle anları vardır ya insanın kendini çaresiz, bomboş hissettiği...İşte öyle bir andan sesleniyorum çaresizlik içinde. Boşalmış hissediyorum beynimi. Yılların birikimmini bir anda siliyorum sanki. Ve öyle bir hisse kapılıyorum ki tek bildiğim aslında hiç bir şey bilmeyişim. Belki bu yüzden bu kadar etkileniyorum yazından. Belki bu yüzden bil istiyorum bu yazının bende bıraktığı izleri. Her yazından olduğu gibi bundan da alıyorum payıma düşeni. Belki bu yüzden, belki bu seferlik gerçek kimliğimden sıyrılarak sıradan biri olarak okuyorum yazını ve yazdıklarını tanıdık buluyorum. Yaşamımdan izler taşıdığını görerek...
Her yazında gerçekleştirmek istiyorum bunu. Bulmak istiyorum kendime ait bir şeyler. Ve her defasında bir öncekinden daha tanıdık gelsin istiyorum. Bizi bize en iyi şekilde anlatacağını biliyorum çünkü. Bunun verdiği sabırsızlıkla noktalıyorum yazımı.
Son olarak şunu eklemek istiyorum. Ben; senin de dediğin gibi limonun ekşiliğini, biberin acısını seviyorum ve bu yüzden bu anın tadını çıkarmalıyım. Ya da bu anı aynı şekilde yaşayamayacağımdan duyduğum mutluluğu tatmalıyım...

1 yorum:

  1. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil