8 Mayıs 2010 Cumartesi

Ekonomi Türk: Ekonomide Hurafler ve Gerçekler Kitabı



Uzunca süredir takip ettiğim ve bu siteyi kurmamda rol oynayan temel faktörlerden birisi olan Ekonomitürk sitesinin artık bir kitabı var. Gerçi kitap anladığım kadarı ile hak ettiğinin çok altında bir ilgi görmekte ve elbette bu durum satışları olumsuz etkilemekte. Ben ilk günden beri kitap hakkında ki yazımı sonralara bırakmak niyetndeydim. Çünkü toplumumuzun temel sorunlarından birisi olayları zamana bırakmamak ve uzun süreçli programlar yapmamak. Zira İnan Doğan bey bile kısa bir sürede yüksek ilgi bekliyormuş ki beklentisinin altında gerçekleşen ilgi ikinci kitap için isteğini kırmış durumda. Bu yüzden azalan ilgiyi bir nebza olsun arttırmak, küllerin dağılması için ateşi körüklemek niyetindeydim.

Tamam illa karşılığı olmalı bir mücadelenin ama bu karşılığı çabucak elde etmekte mümkün olmayabilir bazen. Bu yüzden İnan beyin Ekonomi Türk: Ekonomide Hurafler ve Gerçekler Kitabı nı okunması gereken kitaplar arasında ki hakettikleri yere koyuyorum ve en önemlisi ilk kitabın tanıtımı ve ikinci kitabın hazırlıkları için çalışmalarını umut ediyorum.

Kitabı internetten ve kitapçılardan temin edebilirsiniz. Kitabın yayınevi ve satın alabileceğiniz adreslerden birisi Liberte Yayınları. İyi okumalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder