5 Mayıs 2010 Çarşamba

Büyükerşan a Tepkiliyim

Eskişehiri adındaki eskilikten kurtaran, ulaşımını düzenleyen, şehircilik adına yaptıkları örnek alınması gereken Eskişehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşana tepkiliyim.

Çünkü Yılmaz Büyükerşan bir üniversite öğrencisi tarafından sitesinde karakatür yada yazılar ile eleştirilmiş. Yılmaz Büyükerşan da öğrenciyi mahkemeye vermiş. Öğrenci 11 ay hapis cezası almış. Haberi okuyunca baya şaşırdım. Uzun yıllardır takip ettiğim Yılmaz Büyükerşan ın eleştiriye kapalı bir davranış sergilemesine çok şaşırdım doğrusu. Gerçi sitenin hakaretlerde içerdiğini okudum haberde. Yinede bu olayda izlenmesi gereken yolun bu olmaması gerektiğini düşünüyorum.

Siteye girip nasıl eleştiriler yada hakaretler içerdiğine bakmadım, umarım Yılmaz Büyükerşan hakkında ki düşüncelerimin değişmesine değecek hakaretler içermektedir. Çünkü girip bakmayacağım. Ve Yılmaz Büyükerşan da olsa fikre ve düşünceye karşı tavır alan herkesi yargısız infaz etmek niyetindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder