6 Mayıs 2010 Perşembe

Az Uyku İyi midir_?


Ben yıllardır ne yapmaya çalışıyormuşumda haberim yokmuş. Az uyku az uyku diye tutturuyordum. Gerçi iyide geliyordu kendime daha fazla zaman kalıyordu. Kendimde yetmiyor arkadşalarada aşılamaya çalışıyordum az uykuyu. Ama anlaşılan doğa uyku dışı yaşam süremizi belirlemiş ve bir limit koymuş gibi. Zira az uykunun ömrü kısalttığı haberi çok uyursan uzun seneler yaşarsın az uyursan daha az sene hayatta kalırsın diyor. Yani uyku dışı zamanlar toplansa birbirine eşit çıkar gibi her iki durumda da. Doğanın zaten bir dengesi olduğu açık. Gerçi bu dengeyi nerede ise her alanda bozduk yada bozuyoruz ama yaşam süremiz konusunda henüz başarımız yok anlaşılan. Daha uzun yaşam yazımda bu konuda ki çalışmalardan da bahsetmiştim ama net bir sonuç henüz elde edilememiş. Sonuçları dört gözle bekliyorum.


Bu arada ben yinede az uyumayı tercih etmeye devam edeceğim. Arkadaşları örgütlemeye gayret göstermeyede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder