21 Mayıs 2010 Cuma

Aynı Tablo

Aynı şeyleri görmekten sıkıldığımı bu genç yaşımda dile getireceğimi hiç sanmazdım. Ama oluyor işte. Bu kez de sağlık bakanlığı personelleri tatil pardon eğitim için gittikleri 5 yıldızlı otellerde arta kalan zamanı deniz ve güneşlenmek için kullanıyorlarmış. Şimdi düşünmeden edemiyorum. Bakanlık içinde alt seviyelerde çalışanlar için böylesi imkanlar sağlanıyor ise üst düzey çalışanlar nasıl imkanlara haizler. Hayal gücüm iyidir. Ama bu konuda net bir şey söyleyemiyorum.

Konu ile ilgili düşüncelerimi tekrar etmek gereksiz olacak. Dernekler, odalar, sandıklar, .... yazımda zaten benzer bir olaydan ötürü konuya değinmiştim. Ekonomitürk sitesinden bir habere de yer vermiştim. Okuyun ne demek istediğimi anlarsınız. Bu arada vakti olmayanlar için özet yapalım

Bütün dernek, oda, sandık, vakıf ya işte ne kadar sivil teşkilat varsa hepsini kapatmalı.

1 yorum:

  1. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Bay Web Luis

    YanıtlaSil