29 Nisan 2010 Perşembe

Facebook Facebook


Uzun süredir yazmak istediğim bir konu vardı. Ben Facebook un İsmail YK ya karından pay vermesi gerektiğini idda ediyorum. Hatta bu konuda İsmail YK ile görüşüp kendi payımıda almak şartı ile girişimlerde bulunabilirim.


İsmail YK Yurtseven Kardeşler adı ile müzik piyasasına giren kan bağıda bulunan kişilerin oluşturduğu gruptan sıyrılan şahsiyet oldu. Almanya kökenli olup gurbetçi diye tanımladığımız vatandaş gurubumuza dahildir. Kendisine başarılar diliyorum. Gelelim İsmail YK nın şarkılarına. Dinlemenin zaman kaybı olduğunu düşünüyorum ama sevenlerede saygım var. Çünkü revaşta olan konulara değiniyor. Mesela yazımıza vesile olan Facebook Facebook şarkısı. Şarkının tam adını bilmiyorum. Ama dinlemek zorunda bırakıldığım zaman diliminde nakarat kısmını bu sözlerin oluştuğu kaanatine vardım :=))
Şimdi interneti kullanma oranlarımızı veren ilk grafiğe ve Facebook kullanma sayılarımızı veren ikinci grafiğe bakarsak bu sosyal paylaşım sitesiyle ne kadar ilgili olduğumuzu görürüz. Ve üye sayısını 20 milyonun üstüne çıkarmada İsmail YK nın Facebook a yardımı bence çok büyük derecelerde olmuştur. Bu yüzden tekrar etmek istiyorum "Facebook karından İsmail YK ya hakettiği payı vermelidir."
Bu arada gurbetçi olan kişileri asla yaptıklarından ötürü yargılamadım. Ve çektiklerini anlamaya gayret gösterdim. Almanyada yabancı, ülkelerinde almacı olduklarını ve herhangi bir yere aitlik hisslerinin oluşmadığının farkındayım. Bu konuda yazılacak çok şey var bir ara değinmek niyetindeyim. Ama genel olarak medyaya yansıyan haberler ya popiler kültür meraklısı yada yurtdışında bulundukları ortama dahil olamamış kişiler hakkında oluyor. Ama dünyaya yön verecek 100 kişiden ikisi Türk haberi ve geçenlerde Almanya nın en değerli ödüllerinden birisini alan Sibel Kekilli bu guruba dahil olan vatandaşlarımıza örnek gösterilebilecek kişiler. Bizi gururlandırsınlar Türkün adını dünyaya duyursunlar felan düşüncesinde değilim. Yaşadıkları ortama entegre olsunlar ve kendileri için yararlı olanı yapsınlar istiyorum. Arada kalmış bir toplum yaratılmasın. Sonra acı çeken yine onlar olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder